martes, 17 de marzo de 2020






Eu Positivo.
Moi boas a todos e a todas.
A informacion nestes momentos sobre o covid 19, ten que ser real, constructiva e fora de sensacionalismo e falsedades.
Ben esto a conta porque fun diagnosticado como positivo polo covid 19.
Nestes momentos que vivimos nunha sociedade que as redes sociais son parte do noso ser, pero moitas veces transladan desinformacion, e sendo bo, tamen falsedades.
Foi curioso o dia de hoxe cas chamadas que recibiron familia directa sobre a situacion medica en que me encontraba, que estaba na UCI, grave, etc. Non e o caso estou ingresado no CHUAC, sen perigo e estanme aplicando protocolos ca medicacion especifica para este tema.
Non e a miña vontade ocultar nada, todo o contrario e mais poñer o meu caso, por si serve de algo como exemplo porque ainda que tomei medidas preventivas, non estamos ninguen libres de poder portar ou coller o covid.
O que si chama a atencion e a difusion dos feitos e as fontes destorsionadas e sobre todo un 'tufillo' de a busca do contaxiado.
Recomendacions dun afectado.
Extremar as medidas preventivas e adoptar rigurosamentes as normas adoptadas polo goberno, vai ir no beneficio de todos. Primeiro de nos, egoistamente, e dos nosos e en definitiva do resto da veciñanza e sobre todo dos mais vulnerables.
Fuxir de alarmismo e comentarios incertos. Os afectados temos familia e certos comentarios poden facer dano, no meu caso non queriamos informar a miña nai, para non preocupala, pero o final tiveron que facelo para que non se interara por calqueira e con informacion incorrecta.
Tamen aqueles que temos unha proxeccion publica dar a coñecer os feitos, esto para que sirva como revulsivo para extremar as precaucions.
Poño este comentario para trasladar sobre todo os profesionais do CHUAC, as miñas felicitacions polo trato que estou a recibir, un exemplo estes dias e os que veñen por diante. Non somos conscientes do que temos, sobre todo do capital humano. Podera haber escasez de medios en persoal e material, pero o persoal sanitario un dez.
A cuidarse todos e que esto pase o antes posible, ca colaboracion de todos.
E un con ganas de sair e volver a estar ca familia.
Recordade quedarvos en casa e adoptar as medidas preventivas, canto mais libre o sistema sanitario mellor atencion para os que o necesitan de verdade.

Ningún comentario:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...