Directivos de Vegalsa Eroski e da industria conserveira reuníronse onte en Vigo.
redacción. vigo economia@atlantico.net
A compañía galega de distribución alimentaria Vegalsa Eroski puxo onte en marcha unha campaña de "Aposta polas conservas galegas" para poñer en valor os produtos do sector conserveiro nas insignias da súa rede comercial Eroski, Híper Eroski, Autoservizos Familia, Eroski City e Cash Récord que estará activa desde este mes de abril ata setembro no noroeste peninsular.
Este acto enmárcase dentro da "Aposta polos Provedores Galegos" que levará a cabo ao longo do ano nos establecementos Vegalsa Eroski.
O acto de presentación desenvolveuse cunha primeira visita ás instalacións de Anfaco para continuar coa presentación oficial da campaña no Eroski Center de García Barbón de Vigo. Concluíu cun showcooking que se realizou con algúns dos produtos da campaña da man de Anfaco co chef vigués Gershon Igrexas.
No caso das conservas, estas son unha das categorías máis representativas para Vegalsa Eroski no que a compras a provedores locais de alimentación respecta, situándose nos 15,5 millóns de euros.
Vegalsa-Eroski impulsa o sector agroalimentario local, destacando a colaboración necesaria entre fabricantes e distribución para satisfacer as necesidades dun cliente que cada vez máis valora os produtos da súa contorna e en particular en Galicia, onde o produto galego é sinónimo de calidade e saúde.
Ao acto de presentación da campaña asistiron o concelleiro da área de Emprego do Concello de Vigo, Santos Héctor e o secretario xeral de Anfaco, Juan Vieites.
Tamén participaron directivos e representantes dalgúns dos principais provedores do sector conserveiro como Fernando Calvo, director da área Industrial de Grupo Calvo; Luís Ríos, conselleiro de Grupo Calvo; Iván Alonso, director xeral de Conservas Palacio de Oriente; Lupe Murillo, directora xeral de Pescamar; Rosa Neto, directora xeral de Friscos, Antonio Vázquez, director comercial de Friscos, Ramón Quintáns, director comercial de Pescamar; Antonio Torres, director xeral de Conservas Orbe, e Ignacio Grandjean, director comercial de Conservas Varcarcel.
Atlántico Diario
Ningún comentario:
Publicar un comentario