xoves, 3 de novembro de 2011

QUE VEN O PAPA

Con este titular poden darse dúas reflexións, os que lle pon diante a palabra COIDADO, ou os que lle pon ALELUIA.
Pasado o temp,está claro,que a visita do Papa non deixou indiferente a ninguén, os medios de comunicación dan boa conta diso : Acreditáronse un total de 4758 medios de comunicación. Segundo a organización da JMJ(Xornada Mundial da Mocidade), para cubrir os catro días das xornadas acreditáronse 434 axencias de información, 708 xornais, 304 revistas e 366 medios dixitais de todo o mundo, ademais, 2.177 cadeas de televisión, 72 produtoras e 697 radios difundiron o evento en todo o mundo, segundo informa EFE. A chegada do Papa a Madrid foi cuberta en directo por 30 canles de televisión, ademais de por a canle de YouTube do Vaticano, tendo unha audiencia de 600 millóns de persoas en todo o mundo.
En canto á cobertura en España, RTVE ofreceu unha programación en directo de todos os actos. A canle 13tv envorcouse totalmente coa JMJ xa que adaptou radicalmente a súa programación habitual para que con "O programa máis longo do mundo" emitisen absolutamente todos os actos en directo, chegando a ser a única cadea de TV en España en aberto que emitise en directo os actos. Está claro que a JMJ, máis aló de defensores e detractores foi un escaparate mundial de Madrid e de España. Ou sexa un verdadeiro escaparate de Madrid e de España no mundo enteiro.
Pero como en todo temos que ser respectuosos cos que encomian e critican, sempre que isto fágase desde a corrección e a tolerancia.
Críticas á organización do evento, tamén as houbo e desde dentro da propia igrexa: Desde o Foro de Curas, 120 sacerdotes mostráronse críticos coa organización do evento, pero matizaron que eles non se opón á visita do Papa nin á JMJ, unicamente á organización, que deixou de lado á Igrexa de base e ás parroquias.
Críticas ao financiamento do evento: Sectores críticos coa JMJ, como Europa Laica e Esquerda Unida denunciaron a provisión de fondos a cargo de entidades públicas (ademais da presenza de diversos poderes públicos nos actos papais), opóndose á visita e á ostentación de poder papal que segundo eles supón.
O director financeiro da Xornada, Fernando Giménez Barriocanal, rexeitou estas críticas e afirmou que o 70% (39,5 millóns de euros) foi custeado polos propios peregrinos e o 30% restante foino por entidades privadas. Tamén afirmou que os entes públicos unicamente colaboran na provisión dos servizos públicos que obrigatoriamente deben de garantirse en calquera evento de multitudes (como seguridade e limpeza).
De igual xeito, tamén foron criticados outros aspectos da sufragación das xornadas con recursos públicos tales como estes: Cesión gratuíta á Conferencia Episcopal Española de centros educativos e outros espazos públicos para o aloxamento dos asistentes por cuxo uso a propia Conferencia Episcopal si cobra. Expedición de abonos de transporte reducidos para os asistentes que supón un desconto do 80% respecto do prezo habitual do abono de turistas, sobre todo ao ser días logo dunha subida do prezo do billete sinxelo de metro e autobuses. A conselleira de Presidencia e Xustiza da Comunidade de Madrid, Regina Plañiol, abriu a porta a crear abonos similares ante calquera outro evento multitudinario ou cultural, como xa se fixo anteriormente na final da Liga de Campións 2010. Deducións fiscais ás empresas patrocinadoras do evento de entre o 40% e o 90% do diñeiro investido.

Manifestación contra o gasto público no evento como a do día 17.Varias organizacións laicistas (talles como a Asociación Madrileña de Ateos e Librepensadores e Europa Laica), así como a católica pero laicista Redes Cristiás, convocaron o mércores 17 de agosto unha manifestación contra o gasto público e a suposta ostentación neste evento polo centro de Madrid e que terminaría na Porta do Sol. Esta manifestación contou con informes desfavorables por parte do Concello de Madrid, o Tribunal Superior de Xustiza da Comunidade de Madrid e a Fiscalía. O Goberno, tras prohibila inicialmente, cedeu ante as presións dos colectivos que a convocaban. A manifestación foi cualificada pola presidenta da Comunidade de Madrid, Esperanza Aguirre como antipapa, cualificativo que foi asumido pola prensa española. A marcha estivo marcado polos enfrontamentos verbais e tensións que tiveron lugar na céntrica Porta do Sol.

O presidente da Cámara de Comercio de Madrid e da Confederación de Empresarios de Madrid, Arturo Fernández, estimou nuns 160 millóns os beneficios que se levaron os hoteis, o transporte e os comercios madrileños con motivo da Xornada Mundial da Mocidade. Pola súa banda, o director xeral da Asociación Empresarial de Hostalería da Comunidade de Madrid, Juan José Blardony, manifestou que se repartiron tres millóns de tickets de comidas e ceas para os peregrinos o que supuxo beneficios de 22,5 millóns de euros. Segundo informou Blardony, estes tickets de desconto en comida para peregrinos son froito dun convenio asinado entre a Federación de Restauración de Comida Rápida da Comunidade de Madrid e a Conferencia Episcopal.
En total, uns 2.479 restaurantes da Comunidade de Madrid foron os asinantes do convenio. Ademais segundo sinalou o xerente da organización, habería que facer unha valoración sobre o resto de establecementos non asinantes do convenio "o que pode supor ao redor de 32 millóns de euros en ingresos". "Parece que acertamos porque os peregrinos destacan a calidade con respecto a outros encontros", engadiu Blardony.
Pola súa banda, o vicepresidente de Noite Madrid e responsable de Lecer Nocturno da Cámara de Comercio de Madrid, Perico Pajares, manifestou que "non rexistrou beneficios en Madrid xa que a programación das xornadas foi contraria á utilización do este tipo de lecer, por seguir ritmos distintos marcados polos horarios dos acontecementos das xornadas", indicou.
En canto ao sector hostaleiro, a Confederación de Comercio de Madrid asegurou que a ocupación creceu un 30% estes días respecto das cifras dun mes de agosto normal. Para rematar, a valoración xeral en canto ao comercio, segundo a Confederación de Comercio de Madrid, é que para este sector, a incidencia da Xornada Mundial da Mocidade foi "mínima" en canto a ingresos, pero trasladou unha boa imaxe da capital, que repercutirá positivamente a longo prazo.

Dicía José mel. Vidal no xornal “o mundo”, O que lle faltou e fáltalle Para converterse realmente nun novo e formidable instrumento de evanxelización, a JMJ ten que cultivar dúas vertentes esquecidas e prescindir doutra. A Igrexa non necesita aos banqueiros nin ao Ibex 35 para levar a cabo un evento así. Unir a fe co diñeiro nunca deu resultado e ata Cristo prohibiuno. Para que a JMJ cative a todos os sectores eclesiais ten que soltar ese lastre que, por outra banda, non necesita, porque, como se demostrou, as xornadas autofinanciaronse. Tras romper co universo do diñeiro, a JMJ debería orientarse máis cara os afastados. Aquí estiveron os mozos convencidos, os xa gañados para a causa. E, loxicamente, as Xornadas centráronse neles. O paso que falta é saír á rúa e conquistar os non convencidos. Achegar os mozos españois, indignados incluídos, a oferta de sentido do cristianismo…
Podería seguir dando datos e máis datos a favor e en contra da VISITA DO PAPA, pero o que realmente quixese con este artigo, é transmitir a todos e a todas que máis aló das ceencias que teñamos cada un, temos que ser UN e non varios, seguro que non opinamos igual en moitas das ideas que temos, na política, a relixión…, pero unenos unha cousa que é o esencial e que compartimos todos o AMOR QUE NOS DEBEMOS TER TODOS OS SERES HUMANOS, son máis cosas as que nos unen que as que nesta sociedade actual intentan separarnos e moitas veces estamos cegados, como non, polos medios de comunicación, partidos políticos, etc. Que teñen como lema “Ou estas connosco ou contra nós”, pois non señores e señoras , ante os mesaxes de confrontación está a convivencia, a educación e o saber estar. Con COIDADO, ALELUIA, QUE VÉN O PAPA.

      Saúdos.
.

Ningún comentario:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...