"Os produtores nacionais non deben prestar tanta atención ao desenvolvemento de marcas novas nin a mercadearlas, a identidade da cadea de supermercado achega moitos beneficios nas primeiras etapas do negocio", achegou Álvaro Pedra, director de Exportacións de Procomer.
Estados Unidos, México, Canadá, Colombia, así como algunhas nacións europeas, centroamericanas e asiáticas, son parte dos destinos que están a conquistar os exportadores nacionais.
Lea máis: "Café nacional incorpórase a portafolio de Walmart"
Este modelo de negocio consiste en que as compañías produtoras, maioritariamente pemes, elaboran un produto que será comercializado por outra empresa que ten redes de distribución máis sólidas e acceso a mercados máis grandes.
Alimentos procesados como salsas, aderezos, mollos, conservas ou froitas conxeladas, son os que concentran a maior porcentaxe de comercialización de marca privada, aínda que tamén hai oferta de dispositivos tecnolóxicos.
Lea máis: "Pastas e salsas poderían ingresar con marca privada en Colombia"
"Cando se fala de marcas privadas ou brancas, débese apostar por un nicho que consuma altos volumes; cando unha empresa nacional enfócase neste negocio debe entender que o funcionamento é moi distinto ao dun produto con marca propia", achegou Álvaro Pedra, director de Exportacións da Promotora de Comercio Exterior (Procomer).
Hai algúns anos, a liña de marca privada considerábase de baixa calidade; con todo, debido aos cambios nas tendencias de compra, agora asóciase con produtos cun prezo competitivo e estándares de marcas propias.
As cadeas de supermercados son os principais clientes para os pequenos empresarios, pois buscan competir dentro das súas tendas contra as marcas industriais locais ou rexionais e solicitan desenvolver produtos similares para atender distintos nichos de mercado.
"Buscamos apoiar a pequenos provedores locais para aproveitar as sinerxias de ambas as empresas, achegando o poder da marca para comercializar produtos a nivel internacional, o produtor pode mellorar os seus ingresos, aumentar a súa produción e xerar máis traballo sen os custos asociados", explicou María Alvarado, xerente de Mercadeo de Grupo Calvo.
Os produtos de coidado persoal, os de limpeza do fogar e accesorios para animais, son os que presentan maior oportunidade de crecemento utilizando este modelo de venda, no mundo una de cada catro compras pertence a marcas brancas.
"Suli, Sabemás, Durabrand, Equate e Great Value son algunhas marcas brancas que comercializamos, esta estratexia é moi utilizada a nivel mundial para beneficiar ao consumidor e este ano ampliamos a nosa carteira", comentou Mariela Pacheco, coordinadora de Asuntos Corporativos de Walmart.
A marca privada está a ir moito máis alá da negociación produtor-supermercado, xestando ao seu ao redor un ecosistema que vai desde capacitacións para seleccionar materias primas ata mellores prácticas sustentables e o fortalecemento nas cadeas de subministracións.
Quere ser provedor?
Para fornecer a unha cadea de supermercados ou outras compañías baixo o modelo de marca privada, os interesados deben cumprir algúns requirimentos:
- Identidade do produto: Pode pertencer á gama do comprador ou ser innovado Respaldo xurídico: Debe existir un contrato que protexa os intereses de ambas as partes
- Produción: O vendedor debe comprometerse a entregar o volume de produto solicitado na data pactada, así como outorgar mostras cando sexa requirido
- Calidade: Esíxese que os produtos teñan certificacións de calidade, inocuidad e protección ambiental
Ningún comentario:
Publicar un comentario